Overslaan en naar de inhoud gaan

Jur Gaarlandt spreekt op MarketingTechnology 2015

Gaarlandt verzorgt de Outlook voor 2016: segmenten en aanbieders, verschuivingen en voorspellingen van de impact voor marketing, commerce,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De laatste key note van MarketingTechnology2015 is bekend: Jur Gaarlandt, senior manager bij SparkOptimus, verzorgt tijdens het congres op 2 december de marketingtechnology-outlook voor 2016. Wat zijn de belangrijkste ontwikkelingen, waar moeten marketeers vooral op letten?

related partner content for mobile comes here

Gaarlandt werkte eerder bij McKinsey & Company en Markeur. Hij heeft een MSc in Transport, Infrastructuur en Logistiek van de Technische Universiteit Delft en een MBA van INSEAD.

Het =8835">MarketingTechnology2015 congres  is er voor marketeers die snappen dat in de digitale, genetwerkte tijd, de keuze en het goede gebruik van software correleert met marketing performance. En zich ervoor willen organiseren. Onderwerpen en presentaties begeven zich op het snijvlak van marketing, data, technologie en innovatie.

Andere sprekers op MarketingTechnology2015 zijn onder andere Rob Zuiderhoek (Business Consultant Digital Marketing, Adobe), Sebastiaan Berkvens (Head of e-Commerce en CRM, Heineken Nederland), Jaap Cuperus, marketing manager Nedis (Grootste Europese groothandel voor consumentenelectronica), Peter Zijlstra (Manager Marketing & Brand Communication, Mercedes-Benz Nederland) en Hans van Grieken, Vice President Research Gartner & Executive Lecturer Nyenrode Business University.

Meer weten? Bekijk hier het =8835">hele programma.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in