Publicis wint pitch 3 grote gezondheidsfondsen


Publicis won de pitch die Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en Longfonds uitschreven voor een bewustwordingscampagne om niet (meer) in de buurt van kinderen te roken en kinderen weg te houden van alle verleiding die tabak met zich meebrengt.
Vandaag gaat de campagne live, met thema: ‘op weg naar een rookvrije generatie.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSrookvrije generatie TVC 30sec
Naast de campagne werden een huisstijl, logo en website ontwikkeld.
Inzet van de communicatiemiddelen: online content, idents, prerolls en een tv-commercial gericht op het algemeen publiek.
Credits:
Opdrachtgever: De Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en Longfonds
Contactpersonen: Mark Monsma, Twan Timmermans, Sarah Nienke van Voorthuisen
Bureau: Publicis
Concept: Steef Nijhof, Sander Bergmeijer, Martin Cornelissen, Sikko Gerkema
Art director: Steef Nijhof
Copywriter: Sander Bergmeijer
Strategie: Bianca van den Boogaard, Chris Alders
Account: Robert Guis, Eva van Santen
Graphic Design: Dave Fransen, Janneke Koning, Lucas Simons en Raphaël Bartels
RTV: Joze Rikken
Regie: Marco Grandia
Producer: Petra Keijser
D.O.P.: Gabor Deak
Edit: Kim Hinrichs
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid