Overslaan en naar de inhoud gaan

Publicis wint pitch 3 grote gezondheidsfondsen

De campagne om een generatie kinderen rookvrij te laten opgroeien, is het gezamenlijke initiatief van Hartstichting, KWF en Longfonds.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Publicis won de pitch die Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en Longfonds uitschreven voor een bewustwordingscampagne om niet (meer) in de buurt van kinderen te roken en kinderen weg te houden van alle verleiding die tabak met zich meebrengt.

related partner content for mobile comes here

Vandaag gaat de campagne live, met thema: ‘op weg naar een rookvrije generatie.’

Naast de campagne werden een huisstijl, logo en ontwikkeld. 

Inzet van de communicatiemiddelen: online content, idents, prerolls en een tv-commercial gericht op het algemeen publiek.

Credits:
Opdrachtgever: De Hartstichting, KWF Kankerbestrijding en Longfonds
Contactpersonen: Mark Monsma, Twan Timmermans, Sarah Nienke van Voorthuisen
Bureau: Publicis
Concept: Steef Nijhof, Sander Bergmeijer, Martin Cornelissen, Sikko Gerkema
Art director: Steef Nijhof
Copywriter: Sander Bergmeijer
Strategie: Bianca van den Boogaard, Chris Alders
Account: Robert Guis, Eva van Santen
Graphic Design: Dave Fransen, Janneke Koning, Lucas Simons en Raphaël Bartels
RTV: Joze Rikken
Regie: Marco Grandia
Producer: Petra Keijser
D.O.P.: Gabor Deak
Edit: Kim Hinrichs

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in