Introductie commercieel instore tv-kanaal
Het Europese platform voor de modebranche introduceert een Instore communicatiekanaal voor modebedrijven. FashionUnited TV wordt eerst in…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Instore communicatie is een steeds belangrijker instrument om in de winkel de consument te motiveren om tot aanschaf over te gaan. Dankzij groeiende technologische mogelijkheden is een eigen tv-kanaal op de winkelvloer nu voor iedere winkel bereikbaar.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Nog deze maand worden de eerste winkels worden aangesloten op het tv-kanaal, waarbij de winkel zelf kan aangeven welke merken moeten worden getoond. Winkels hoeven volgens de initiatiefnemers slechts bij opening van de winkel de computer en de tv-schermen aan te zetten en het kanaal wordt vanzelf gestart.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid