RTL4 marktleider in week 49


Zusterzenders RTL5 en Yorin ontliepen elkaar niet veel met respectievelijk 4,2 en 4,3 procent. SBS Broadcasting scoorde met zijn drie zenders een aandeel van 15,8 procent: SBS6 8,5, Net5 4,8 en Veronica 2,5. De publieke zenders behaalden een gezamenlijk aandeel van 35,6 procent: Nederland 1 11,5, Nederland 2 15,3 en Nederland 3 8,8 procent.
Het extra Journaal op Nederland 2 afgelopen woensdag, vanwege het overlijden van prins Bernhard, was het best bekeken programma van week 49. De uitzending werd door bijna 2,9 miljoen mensen bekeken.
Studio Sport van gisteravond trok ruim 2,7 miljoen kijkers, gevolgd door Feyenoord-Schalke ’04 met bijna 2,7 miljoen kijkers. Kopspijkers was goed voor 2,5 miljoen kijkers en GTST op maandag met 2,1 miljoen belangstellenden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid