Omnicom meest winnende medianetwerk
Omnicom (OMD) is internationaal het meest gelauwerd, volgens het Gunn Report for Media. Group M en ZenithOptimedia zijn tweede en derde.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De publicatie, ondersteund door Procter & Gamble, combineert de winnaarslijsten van ’s werelds meest belangrijke awards en komt zo tot een lijst van beste mediabureaus en adverteerders.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
OMD scoorde vooral met het kantoor in Chili (GP in Cannes) en de bureaus in de VS en Groot-Brittannië.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe adverteerders die het meest werden beloond in mediacreativiteit waren volgens Gunn respectievelijk Nike, CCU British Airways en Adidas (Media & MarketinG Europe).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid