Duitse samenwerking ZenithOptimedia en OMD
Twee concurrerende mediabureaus gaan in Duitsland samenwerken. ZenithOptimedia (Publicis) en OMD (Omnicom) zetten de gezamenlijke unit…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De unit moet in januari 2005 beginnen, schrijft Adageglobal. ‘Het is een ongewone oplossing voor een unieke markt’, licht de internationale ceo Steve King van ZenithOptimedia toe. ‘De Duitse markt is volumegedreven en wordt gedomineerd door Carat en MediaCom. Samen hebben ze bijna 50 procent van de markt in handen.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
King benadrukt dat Merlion er alleen is voor onderhandelingen en niet voor mediaplanning of buying. Beide mediabureaus praten nog met hun klanten en wachten op de goedkeuring van de Duitse kartelwaakhond.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid