IP introduceert nieuwe inkoopsystematiek
RTL's verkoopmaatschappij IP hanteert vanaf volgend jaar een nieuw inkoopsysteem, dat deze week aan bureaus en adverteerders is…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vervolgens wordt op maandbasis een seizoensindex over deze netto jaarprijs berekend, variërend van 55 (januari) tot 124 (mei, oktober, november). Met deze index ontstaat vervolgens een netto maandprijs. IP biedt haar klanten vervolgens zeven verschillende inkoopopties (o.m. specifieke grp, sturingpakket, prime time en day time pakket), met elk een eigen productindex (van 70 tot 117) ten opzichte van die netto basis maandprijs. Tenslotte wordt er op deze maandprijs (maandelijks) nog een marktindex losgelaten, varierend van 95 tot 105.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
IP had de nieuwe systematiek al eerder aangekondigd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid