Overslaan en naar de inhoud gaan

Overheid lanceert vliegveiligheidcampagne

De Inspectie Verkeer en Waterstaat (IVW) start deze week de vliegveiligheidcampagne'Vlieg als een vogel, denk als een mens'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met een presentatietoer door Nederland, posters en een speciale website vraagt de IVW aandacht voor belangrijke vliegveiligheidthema's onder luchtruimgebruikers die op zicht vliegen, op basis van de zogeheten Visual Flight Rules (VFR). De campagne wordt ondersteund door de Koninklijke Luchtmacht.

related partner content for mobile comes here

De campagne loopt drie jaar. Elk jaar wordt er een speciaal thema behandeld. Dit jaar is het centrale thema 'zien en gezien worden'tijdens het vliegen. Speciale aandacht gaat uit naar de onderwerpen radiogebruik, transpondergebruik en luchtruimstructuur. Een goede kennis van het luchtruim, bijbehorende afspraken en een goede vluchtvoorbereiding dragen bij aan een verhoging van de veiligheid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in