Overslaan en naar de inhoud gaan

David Vink managing director Lost Boys

David Vink vertrekt bij dm-bureau Rapp Collins. Hij begint per 1 februari als managing director bij Lost Boys.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vink (42) was volgens eigen zeggen 'na bijna twaalf jaar Rapp Collins toe aan een nieuwe uitdaging om de tanden in te zetten´. ´Vink: ´Lost Boys is een enorme uitdaging maar ook een prachtig merk. Toen de internetballon uit elkaar spatte, is het bedrijf daar robuust en realistisch uit´tevoorschijn gekomen. Lost Boys is klaar voor de volgende stap: van webbouwer naar een interaction gerichte company.'

related partner content for mobile comes here

Bij Rapp Collins wordt Vink opgevolgd door Rick Ledder, die dit jaar over kwam van TequilaDirect Compony om de leiding op een gegeven moment over te nemen. Vink: 'Dat moment is nu gekomen en ik draag Rapp Collins met een gerust hart aan hem over.'

De directiepost bij de beursgenoteerde Lost Boys was vakant sinds het vertrek eerder dit jaar van Edwin Trom, de opvolger van Lost Boys-oprichter Michiel Mol, naar Endemol Interactive. Sindsien werd de functie ad-interim ingevuld door operational director Eveline Aendekerk. Verder bestaat het management team van Lost Boys uit financieel directeur Richard Sloots. Vink blijft voorzitter van VEActive, afdeling voor dm-bureaus binnen de Vea.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in