Overslaan en naar de inhoud gaan

H&M start met inzamelen van kleding

Behalve dat actrice en zangeres Vanessa Paradis dit voorjaar het gezicht van de zogeheten ‘Conscious’-collectie voor H&M zal zijn,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Klanten kunnen overal ter wereld oude kleding – ongeacht van welk merk – naar H&M-winkels brengen, met een maximum van twee tassen per klant per dag. In ruil daarvoor ontvangen ze een kortingsbon. ‘Dit om ervoor te zorgen dat er zo min mogelijk kleding op de vuilnishoop belandt’, aldus H&M.

related partner content for mobile comes here

De duurzame Conscious-collectie zelf, die 19 maart wereldwijd en online zal worden gelanceerd, maakt deel uit van H&M’s inzet voor een toekomst met duurzamere mode. De collectie, met vrolijke prints, is gemaakt van materialen als organisch katoen en gerecycled polyester. Naast een vrouwencollectie is er ook een collectie voor heren en kinderen en baby’s.

Paradis over haar betrokkenheid: ‘Ik heb zelf al veel vintage fashion in mijn garderobe. Ik houd van deze stijl en het is milieuvriendelijk, want je gebruikt en hergebruikt oude kleding.’

Hier de making of van de commercial met Vanessa Paradis, als teaser.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in