Overslaan en naar de inhoud gaan

Miami Ad School nu ook voor profs

(VS) Miami Ad School PRO is begonnen, een speciale afdeling van het opleidingsinstituut voor reclamecreatieven die al in het vak werkzaam…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Miami Ad School zegt overstelpt te worden met verzoeken voor trainingen en workshops voor ervaren reclamemakers. Daarom hebben ze nu gelanceerd. De opleiding biedt seminars en workshop over onderwerpen als digitale, mobiele en social communicatie.

related partner content for mobile comes here

Er zijn trainingen voor alle vakgebieden: strategie, creative direction, design, art directie, copywriting, interactie ontwerp en PR. Behalve reclamemakers bij bureaus of freelancers zijn ook marketeers aan klantenkant welkom. Op dit moment zit in het cursusaanbod workshops als 'Hoe een bureau te beginnen', 'Creatieve brainstorm met een sociale media kijk', 'Hoe word ik betaald voor een idee' en 'Spoedcursus creatieve briefings schrijven voor juniors'.

Miami Ad School heeft eigen locaties in New York, Minneapolis, San Francisco, Mexico City, Buenos Aires, Sao Paulo, Madrid, Hamburg, Berlijn, Istanboel en Mumbai.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in