Overslaan en naar de inhoud gaan

Paul van Niekerk directeur GfK

Paul van Niekerk is benoemd tot directeur GfK Audience Measurement Benelux.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Alle GfK media onderzoeken in de Benelux, waaronder die voor televisie, radio, internet, dagbladen en tijdschriften, vallen onder zijn directe verantwoordelijkheid. Hiermee neemt Van Niekerk de mediaportefeuille over van Leendert van Meerem die in april met pensioen gaat.

related partner content for mobile comes here

Van Niekerk zal in deze nieuwe functie het mediaonderzoek van Intomart GfK in Nederland en Audimetrie in België gaan aansturen. Liesbeth Nekkers is benoemd tot directeur Onderzoek voor Televisie (SKO) en Radio (NLO). Print (NOM), Internet (STIR) en de adhoc mediaonderzoeken blijven onder de verantwoordelijkheid vallen van Marion Appel. In België blijft Wout Dockx als Directeur GfK Audimetrie verantwoordelijk voor het CIM onderzoek.

Daarnaast zal Van Niekerk binnen GfK een regionale verantwoordelijkheid krijgen in de functie van Regional Lead Audience Measurement Zuid en West Europa.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in