Paul van Niekerk directeur GfK


Alle GfK media onderzoeken in de Benelux, waaronder die voor televisie, radio, internet, dagbladen en tijdschriften, vallen onder zijn directe verantwoordelijkheid. Hiermee neemt Van Niekerk de mediaportefeuille over van Leendert van Meerem die in april met pensioen gaat.
Van Niekerk zal in deze nieuwe functie het mediaonderzoek van Intomart GfK in Nederland en Audimetrie in België gaan aansturen. Liesbeth Nekkers is benoemd tot directeur Onderzoek voor Televisie (SKO) en Radio (NLO). Print (NOM), Internet (STIR) en de adhoc mediaonderzoeken blijven onder de verantwoordelijkheid vallen van Marion Appel. In België blijft Wout Dockx als Directeur GfK Audimetrie verantwoordelijk voor het CIM onderzoek.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarnaast zal Van Niekerk binnen GfK een regionale verantwoordelijkheid krijgen in de functie van Regional Lead Audience Measurement Zuid en West Europa.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid