Overslaan en naar de inhoud gaan

Marc den Hartog naar BBK/Door Vriendschap Sterker

Marc den Hertog (1975) is bij BBK/Door Vriendschap Sterker gestart als creatief directeur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Den Hertog is al een aantal jaar als freelance copywriter en conceptontwikkelaar betrokken bij BBK/Door Vriendschap Sterker. Zo werkte hij op de FNV-campagne ‘Laat kwetsbaar Nederland niet vallen’ met de commercial van een lachende premier. Was hij betrokken bij de campagne ‘Wat als de mensen van welzijn er niet zijn’ van Abvakabo. En maakte hij recent ‘Het recept voor een betere buurt’ van Resto VanHarte.

related partner content for mobile comes here

Verder schreef hij onder meer radiocommercials voor het NedPho en een brochurelijn voor Het ABC.Den Hertog leerde het vak bij reclamebureau Imagine waar hij onder meer werkte op de overheidscampagnes ‘De Nederlandse taal verbindt ons allemaal’ en ‘Nederland gaat voor een beter klimaat’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in