Marc den Hartog naar BBK/Door Vriendschap Sterker
Marc den Hertog (1975) is bij BBK/Door Vriendschap Sterker gestart als creatief directeur.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Den Hertog is al een aantal jaar als freelance copywriter en conceptontwikkelaar betrokken bij BBK/Door Vriendschap Sterker. Zo werkte hij op de FNV-campagne ‘Laat kwetsbaar Nederland niet vallen’ met de commercial van een lachende premier. Was hij betrokken bij de campagne ‘Wat als de mensen van welzijn er niet zijn’ van Abvakabo. En maakte hij recent ‘Het recept voor een betere buurt’ van Resto VanHarte.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Verder schreef hij onder meer radiocommercials voor het NedPho en een brochurelijn voor Het ABC.Den Hertog leerde het vak bij reclamebureau Imagine waar hij onder meer werkte op de overheidscampagnes ‘De Nederlandse taal verbindt ons allemaal’ en ‘Nederland gaat voor een beter klimaat’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid