Gezamenlijk aandeel HMG-zenders groeit


Yorin realiseerde een marktaandeel van 9,3 procent bij de 20- tot 34-jarigen (0,2 procent hoger dan in maart). Het zenderaandeel van RTL 5 in de doelgroep mannen 20-49 jaar steeg met 0,2 procent naar 6,6 procent. HMG liet hiermee de concurrentie ver achter zich. Het marktaandeel van de SBS Groep (SBS 6, Net 5 en V8) bij boodschappers 20-49 jaar bedroeg in april 24,1 procent (23,8 procent in maart). Het gezamenlijk marktaandeel van de drie publieke zenders bij deze doelgroep bedroeg 29,1 procent (31.1 procent in maart).
HMG meldt verder dat RTL Z (overdag via RTL5) een nieuw wekelijks programma start: ‘BusinessTravelNieuws.nl’. Het programma belicht alle facetten van het zakelijk reizen en volgt de nieuwste ontwikkelingen op de voet. Vanaf woensdag is het programma wekelijks te zien tussen 8.00 en 8.15 uur en binnen de RTL Z-carrousel van die dag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid