EA herziet pan-Europese account
Videogames ontwikkelaar Electronic Arts wil haar pan-Europese reclameaccount gaan herzien.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Er komt een pitch voor het ruim 50 miljoen euro tellende account. Volgens BrandRepublic doen het Britse Soul en Odiorne Wilde Narraway & Partners samen mee aan de competitie. Ook waren er gesprekken met Abbott Mead Vickers BBDO. Populaire games van EA zijn 'Harry Potter', 'The Lord of the Rings' en 'Sim City'. Ook voetbalspel ‘Fifa Football’ wordt veel verkocht. Voor het spel 'FIFA Football 2003' werd vorig jaar nog Wieden+Kennedy Amsterdam aangewezen als bureau.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het is niet bekend of Electronic Arts bureaus apart blijft inschakelen voor nieuwe games, zoals vorig jaar Wieden + Kennedy.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid