Overslaan en naar de inhoud gaan

Amerikaans plan om spam te stoppen

De Amerikaanse e-mail marketingindustrie gaat spam aanpakken door een certificatiesysteem op te zetten.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Project Lumos’, zoals het initiatief heet, komt met een certificatiesysteem voor e-mail marketeers die gewenste digitale post verzenden. Daarmee hopen de Amerikanen van het probleem af te komen dat de technologie die spam blokkeert ook ‘legale’ e-mail meeneemt, meldt BrandRepublic.
Project Lumos bestaat uit een aantal onderdelen: certificatie om de afzenders identiteit te verifiëren, standaardisatie van informatie van de afzender en een unsubscribe URL die na te trekken is en het monitoren van alle afzenders en mailers. Daarmee moet spam worden uitgebannen Het project is ontwikkeld door de E-mail Service Provider Coalition, onderdeel van het Network Advertising Initiative.

related partner content for mobile comes here

In de VS is 40 procent van het e-mail verkeer afkomstig van spammers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in