Overslaan en naar de inhoud gaan

Flickr als marketinginstrument

Fotossite Flickr fascineert me. Fotosites genoeg, maar Flickr is een succes volgens de oprichters omdat je je foto's niet binnen een klein…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Fotossite fascineert me. Fotosites genoeg, maar Flickr is een succes volgens de oprichters omdat je je foto's niet binnen een klein netwerk deelt, maar met de hele Flickr community, die miljoenen gebruikers kent. Voeg daarbij de tags (labels), die mensen aanmaken bij hun foto's en de foto's zijn supergemakkelijk terug te vinden. Niet vreemd dus dat Yahoo de site een tijd geleden heeft overgenomen.

related partner content for mobile comes here

Wat me nog meer fascineert is dat gebruikers van dit soort sites, zelf toepassingen bedenken. Binnenkort wordt een over de toekomst van marketing. Het maakt niet alleen gebruik van een weblog, maar het team achter het congres gebruikt ook Flickr om mensen voor het congres al te betrekken bij de onderwerpen. Op Flickr is een door de organisatie, waar mensen hun eigen beelden kunnen plaatsten, zoals zij aankijken tegen de toekomst van marketing.

Kijk dat is pas marketing, het betrekt marketeers optimaal bij het verhaal. Tijdschrift voor Marketing bestaat dit jaar 40 jaar en daar hoort vast een congres bij. Theo ik zou alvast maar een Flickr account aanmaken, om congresdeelnemers te betrekken bij hun beeld van de volgende 40 jaar marketing in NL.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in