Flickr als marketinginstrument
Fotossite Flickr fascineert me. Fotosites genoeg, maar Flickr is een succes volgens de oprichters omdat je je foto's niet binnen een klein netwerk deelt, maar met de hele Flickr community, die miljoenen gebruikers kent. Voeg daarbij de tags (labels), die mensen aanmaken bij hun foto's en de foto's zijn supergemakkelijk terug te vinden. Niet vreemd dus dat Yahoo de site een tijd geleden heeft overgenomen.
Wat me nog meer fascineert is dat gebruikers van dit soort sites, zelf toepassingen bedenken. Binnenkort wordt een congres gehouden over de toekomst van marketing. Het congres maakt niet alleen gebruik van een weblog, maar het team achter het congres gebruikt ook Flickr om mensen voor het congres al te betrekken bij de onderwerpen. Op Flickr is een aparte sectie aangemaakt door de organisatie, waar mensen hun eigen beelden kunnen plaatsten, zoals zij aankijken tegen de toekomst van marketing.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaKijk dat is pas marketing, het betrekt marketeers optimaal bij het verhaal. Tijdschrift voor Marketing bestaat dit jaar 40 jaar en daar hoort vast een congres bij. Theo ik zou alvast maar een Flickr account aanmaken, om congresdeelnemers te betrekken bij hun beeld van de volgende 40 jaar marketing in NL.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid