Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zijn de 3 genomineerden voor Adformatie CMO of the Year

Dorkas Koenen, Brenda Smith en David Verschoor zijn de drie genomineerden voor de eerste CMO of the Year.
CMO of the Year 2022
Vlnr: Dorkas Koenen, Brenda Smith en David Verschoor
CMO of the Year 2022
Vlnr: Dorkas Koenen, Brenda Smith en David Verschoor

De jury van de CMO of the Year 2022 heeft uit door het vak voorgedragen CMO’s en marketing directors een shortlist van drie CMO’s gekozen. De winnaar wordt op 17 mei tijdens CMO Day bekendgemaakt. De drie genomineerden zijn (in alfabetische volgorde):

related partner content for mobile comes here
  • Dorkas Koenen (Rabobank)
  • Brenda Smith (Kruidvat)
  • David Verschoor (Hartstichting)

Adformatie kiest jaarlijks samen met een kundige en kritische vakjury de CMO of the Year. Naast de CMO Community wordt ook lezers van Adformatie gevraagd CMO’s en marketing directeuren uit hun netwerk te kandideren die dit jaar een uitzonderlijke prestatie hebben geleverd.

Het doel van de CMO of the Year Award is om vernieuwende en inspirerende marketingdirecteuren, die een duidelijke impact op de organisatie hebben, in de spotlight te zetten en erkenning te geven voor het werk dat zij doen. Het gaat om CMO’s die met hun marketingbeleid innovatieve methoden, vormen en samenwerkingsverbanden introduceren. En hiermee effect sorteren, impact maken en hun omgeving inspireren, zowel intern als extern.

De vakjury voor CMO of the Year bestaat uit:

  • Boukje Taphoorn (CMO Bol.com)
  • Beate Crombags (partner customer experience & digital transformation EY)
  • Edgar Molenaars (partner customer & brand advisory KPMG)
  • Erik Hoogenhout (CMO CMS DSB)
  • John Olivieira (uitgever Oneworld/kroonlid Raad van Cultuur/voorzitter FARE netwerk)
  • Jan Willem Koch (ceo Hallmark)
  • Yvonne Nassar (head of marketing & communication Van Gogh Museum/voorzitter PIM)
  • Susanne van Nierop (hoofredacteur Adformatie)

In Adformatie #3 verschijnen interviews met de genomineerden en de uiteindelijke winnaar. Het magazine komt uit op vrijdag 27 mei. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in