Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatiebureau Confidant Partners haalt Mark Woldberg van AFM binnen

Woldberg is bestuursadviseur in van strategische communicatie, met specialisaties in financieel, M&A, media en politiek.
Mark Woldberg
Mark Woldberg
Mark Woldberg
Mark Woldberg

Mark Woldberg stapt over van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) naar communicatieadviesbureau Confidant Partners. Hij gaat daar 1 september aan de als slag director. Woldberg was manager Communicatieadvies en Mediarelaties bij AFM.

related partner content for mobile comes here

Mark Woldberg (45) is bestuursadviseur op het gebied van strategische communicatie, met specialisaties in financieel, M&A, media en politiek. Hij was actief voor de Nederlandse overheid, in een beursgenoteerde omgeving en bij een toezichthouder.

Voordat hij bijna vijf jaar geleden bij de AFM begon, werkte Woldberg als communicatiedirecteur bij Nutreco waar hij de overname door SHV en delisting begeleidde.

Daarvoor was hij bij Holland Casino onder meer verantwoordelijk voor de onderhandelingen met ministeries en politiek. Ook werkte hij voor het ministerie van Buitenlandse Zaken en het ministerie van Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit.

Woldberg is afgestudeerd aan de Universiteit Utrecht in International Relations.

Strategisch communicatieadviesbureau Confidant Partners adviseert bestuurders, commissarissen en directeuren bij hun dilemma’s in de meest impactvolle situaties voor onderneming en henzelf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in