Overslaan en naar de inhoud gaan

De invloed van Elon Musk zijn tweets uitgelegd in 8 tweets

De rijkste persoon op aarde probeert Twitter te kopen. Musks invloed op Twitter is groot, zo blijkt uit 8 tweets van de afgelopen jaren.
Elon Musk, hier bij de SEC omdat hij koersgevoelige informatie op Twitter zette
Elon Musk, hier bij de SEC omdat hij koersgevoelige informatie op Twitter zette
© EPA, Justin Lane
Elon Musk, hier bij de SEC omdat hij koersgevoelige informatie op Twitter zette
Elon Musk, hier bij de SEC omdat hij koersgevoelige informatie op Twitter zette
© EPA, Justin Lane

Elon Musk, de rijkste persoon op aarde, is bezig om Twitter te kopen voor omgerekend 41 miljard euro. De overname houdt de gemoederen flink bezig. Twitter-gebruikers maken zich op voor nieuwe functies als een knop om geplaatste tweets te bewerken en sommige adverteerders zijn bezorgd over Musks visie rondom vrijheid van meningsuiting. Ze zijn bang dat het moderatiebeleid losser wordt en de brand safety van het socialmediaplatform achteruitgaat. Adformatie publiceerde vorige week een premium-artikel over het optimisme en de bezorgdheid over de Twitter-overname

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in