Overslaan en naar de inhoud gaan

Iedereen ‘pakt kansen’ op arbeidsmarkt in nieuwe campagne van Start People

De campagne, door 180 Amsterdam, toont herkenbare scenario’s die laten zien hoe Start zijn ‘maatschappelijke verantwoordelijkheid'…
Iedereen ‘pakt kansen’ op arbeidsmarkt in nieuwe campagne van Start People
Start People toont 'herkenbare scenario's' in nieuwe campagne
Iedereen ‘pakt kansen’ op arbeidsmarkt in nieuwe campagne van Start People
Start People toont 'herkenbare scenario's' in nieuwe campagne

Iedereen gelijke kansen op arbeidsmarkt. Dat is de boodschap van de nieuwe campagne van uitzendbedrijf Start People, ontwikkeld door 180 Amsterdam.

related partner content for mobile comes here

In de film zien we 'herkenbare scenario's’ die moeten laten zien hoe Start People zijn maatschappelijke verantwoordelijkheid neemt, zoals een vrouw die op het punt staat een nieuw arbeidscontract te tekenen. Actueler dan ooit bovendien, tijdens de war on talent die momenteel gaande is.

Het betreft de eerste grote nationale campagne voor Start People, dat al sinds 1977 bestaat. De campagne komt van de hand van 180 Made, de content-tak van 180 Amsterdam.

Barbara Bijlard, de kersverse managing director van 180 Amsterdam, licht toe: 'We hebben de manier van rekruteren van Start People kunnen vertalen in een visueel aantrekkelijke campagne. Binnen ons bureau willen we impact maken voor onze klant, maar ook mens én maatschappij.'

De campagne wordt uitgerold in online video, radio, social media, digital banners en instore. Mediaplus tekende voor de mediastrategie. Bekijk 'm hieronder:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in