Bureau presenteert zich met Geo Layar
Promotional Solutions wijzigt de naam in PSfm en maakt dit bekend met een Geo Layar prijsvraag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Promotional Solutions wijzigt de naam in PSfm en maakt dit bekend met een Geo Layar prijsvraag.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Tegelijk met de naamswijziging is ook de huisstijl aangepast. De nieuwe identiteit is gepresenteerd aan relaties met Moleskine notitieboekjes die zijn voorzien van Layars. Na het scannen van de visuals opent een interactieve PSfm Fieldtrip met een uiteenzetting over fieldmarketing. Tegelijk wordt een Geo Layar spel opent. Met het spelen hiervan maken deelnemers kans op eenfieldmarketing concept twv € 4.500,”.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe huisstijl symboliseert de groei die het bureau de afgelopen zestien jaar heeft doorgemaakt. 'De basis blijft echter belangrijk. En die begint op locatie, in het veld'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid