Overslaan en naar de inhoud gaan

Ard Bossema benoemd tot VP Global Marketing bij Grolsch-eigenaar Asahi

Bossema is hiermee wereldwijd verantwoordelijk voor merken als Grolsch, Pilsner Urquell en Kozel.
Miniatuurvoorbeeld
© Ard Bossema
Miniatuurvoorbeeld
© Ard Bossema

Ard Bossema is door Asahi, het Japanse moederbedrijf van Grolsch, aangesteld tot Director / VP Global Marketing. De aanstelling is effectief per 1 april. Hij wordt daarmee verantwoordelijk voor het global brands portfolio van Asahi, waarin onder meer merken als Pilsner Urquell, Kozel en – vanzelfsprekend – Grolsch. Hiervoor was Bossema CMO van Grolsch voor de Nederlandse en de Franse markt. In die positie wordt hij opgevolgd door de Tsjechische Ludek Baumruk.

related partner content for mobile comes here

Lees ook:

Ard Bossema (Grolsch): ‘We willen er sterker uitkomen door in de merken te blijven investeren’

 

Digitaal uitbouwen

Bossema, die de internationale merkoperatie voert vanuit kantoor boven Grolsch-café De Jaren in Amsterdam en vanuit het hoofdkantoor in Praag, zegt dat de ambitie is om de merken op duurzame wijze verder te laten groeien en de hele wereld kennis te laten maken met het merkportfolio. Bossema: ‘We richten ons op het versterken van de digitale marketing-skills in lokale marketingteams en het uitbouwen van de digitale connectie met onze consumenten.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in