Overslaan en naar de inhoud gaan

Randy van Essen van O'Neill naar New Growth Strategies

Van Essen heeft de juiste competenties én het juiste karakter om partner van het bureau te worden, stelt ceo Marc van Eck.
Randy van Essen van O'Neill naar New Growth Strategies
Randy van Essen van O'Neill naar New Growth Strategies

Randy van Essen is gestart als partner bij New Growth Strategies, het merkadviesbureau van TBWA\Neboko. Van Essen heeft ruim twintig jaar ervaring in diverse marketing- en directiefuncties, onder meer bij T-Mobile, Reebok en meest recent als chief marketing officer van O'Neill. Ook heeft hij zijn eigen marketingbureau Make Brands Grow.

related partner content for mobile comes here

Over zijn overstap naar New Growth Strategies zegt Van Essen: 'Ik geloof in duurzame groei door gewaagde, maar ook gedegen keuzes te maken. Het is geweldig om bij dit bureau mijn commerciële, strategische en digitale ervaring in te zetten en te bouwen aan veelzijdige merken in verschillende branches.'

Effie-jury

Marc van Eck, ceo van New Growth Strategies, over zijn nieuwe collega: 'Randy heeft én het juiste karakter én de juiste competenties om ons bureau te versterken en onze klanten echt verder te brengen. Dat wij dezelfde visie delen op marketing bleek toen we samen Effie-jurylid in de categorie Merkcategorie waren, en dat krijgt nu een mooi vervolg.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in