Overslaan en naar de inhoud gaan

Annette Reijersen van Buuren vertrekt bij Oranje Fonds

Ze was er de laatste 2,5 jaar actief als hoofd merk & communicatie.
Annette Reijersen van Buuren
Annette Reijersen van Buuren.
Annette Reijersen van Buuren
Annette Reijersen van Buuren.

Annette Reijersen van Buuren vertrekt bij het Oranje Fonds, waar ze sinds maart 2021 hoofd merk & communicatie en lid van het managementteam was. Dat maakt ze bekend op LinkedIn. Het is niet bekend wat haar vervolgstappen zijn. 

related partner content for mobile comes here

'De belangrijkste onderdelen van mijn opdracht zijn vervuld, daarom heb ik besloten om mijn carrière buiten het fonds voort te zetten. Hoe ik dat ga doen, weet ik nog niet. Daar ga ik even tijd voor nemen.'

Wel roept ze vakgenoten op om met haar 'koffie te drinken'. 'Welk merk mag ik verder brengen, positioneren en mooie communicatiestrategieën voor opzetten - als interimmer of in vaste dienst? Ik ben benieuwd.'

Reijersen van Buuren heeft een lange staat van dienst in verschillende marketing- en communicatiefuncties. Zo was ze manager merk, marketing & communicatie bij stichting CPNB en manager brand & sponsoring bij Delta Lloyd. Ook is ze actief in juryrollen, onder meer bij de Effie en SAN Accent. In 2019 werd ze uitgeroepen tot Communicatievrouw van het Jaar. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in