Overslaan en naar de inhoud gaan

Charlotte Zelders benoemd als nieuwe marcom-directeur Funda

Zelders was hiervoor CMO bij ANWB en wordt directeur marketing, communicatie en PR bij Funda.
Charlotte Zelders
Charlotte Zelders

Vanaf maandag 18 september begint Charlotte Zelders als nieuwe directeur marketing, communicatie en PR bij funda. Het is voor het eerst dat het huizenplatform deze rol invult. De organisatie wil inzetten op het verder verbreden van de producten en diensten voor consumenten en makelaars. Zelders wordt verantwoordelijk voor het verder versterken van de reputatie en merkbekendheid van funda.

Als onderdeel van het funda MT wordt Zelders mede verantwoordelijk voor het in banen leiden van een aantal grote ontwikkelingen met strategische impact. Verder is Zelders verantwoordelijk voor de verkoop van advertenties op het huizenplatform, een significante inkomstenbron van het huizenplatform. 

related partner content for mobile comes here

De afgelopen drie jaar was Zelders CMO bij ANWB. In de twaalf jaar daarvoor was zij in diverse marketingrollen actief bij PepsiCo; haar laatste functie daar was die van head of digital acceleration. Zelders startte haar carrière bij Campina.

Joost Dop, CEO a.i. van funda: ‘Charlotte heeft een schat aan ervaring op communicatie en innovatie-gebied. Daarnaast is het een dikke plus dat zij in haar laatste rol bij PepsiCo de nadrukkelijke focus op digital legde en bij ANWB ervaring heeft opgedaan met de platform-kant; onmisbaar als je bedenkt dat funda uiteindelijk een digitaal platform is waar alles op samenkomt.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in