Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketinglead Anne-Wies Bouritius moet Brandt & Levie Europees laten groeien

Bouritius werkte eerder voor merken als Verkade, Douwe Egberts en McVitie. Saleservaring deed ze op als 'national accountmanager' voor AH.
Anne-Wies Bouritius
Anne-Wies Bouritius
Anne-Wies Bouritius
Anne-Wies Bouritius

Anne-Wies Bouritius is gestart als nieuwe marketinglead bij Brandt & Levie worstmakers. Zij heeft volgens ceo Koen Regout 'het uitgewezen profiel om Brandt & Levie te versterken in onze strijd tegen de eenheidsworst’.

related partner content for mobile comes here

De huidige vleesconsumptie is volgens de worstenmakers niet duurzaam, zij willen meer mensen meekrijgen in de missie om minder en beter vlees te eten. Eerder dit jaar haalde het groeikapitaal op om te kunnen investeren in het team, distributie en productontwikkeling en zo een grotere bijdrage te leveren aan de voedseltransitie. Hiervoor werd eerder dit jaar Regout aangetrokken en nu dus Anne-Wies Bouritius, die ook voor Europese groei moet zorgen 

Plantaardige worst

Bouritius neemt ervaring mee als marketeer in zowel Nederlandse als internationale organisaties. Hierbij droeg zij verantwoordelijkheid voor zowel lokale merken (Verkade en Douwe Egberts) als internationale brands (Senseo, McVitie's en Godiva). Naast marketingrollen heeft zij ook ervaring op salesgebied als 'national accountmanager' voor Albert Heijn.

Anne-Wies Bouritius ziet veel groeikansen voor Brandt & Levie. De komende tijd houdt ze zich bezig met de lancering 'van de allerlekkerste plantaardige worsten en ook zal ik me vol inzetten voor de zichtbaarheid en bredere verkrijgbaarheid van dit prachtige merk’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in