Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn verlaagt opnieuw prijzen

Albert Heijn verlaagt komende week de prijzen van 1.000 artikelen in zijn supermarkten. Het gaat om met name lang houdbare producten van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

verlaagt komende week in zijn supermarkten. Het gaat om met name lang houdbare producten van A-merken.

related partner content for mobile comes here

De prijsverlaging is de tiende sinds het bedrijf in oktober 2003 de prijzenslag inzette, aldus de Ahold-dochter vrijdag.

Ruim 7.500 producten in de Albert Heijn-schappen zijn sindsdien goedkoper geworden. Albert Heijn is volgens onderzoeksbureau GfK de grote winnaar van de prijzenslag.

In vergelijking met 2003 kwamen er vorig jaar 300.000 meer huishoudens naar de AH-winkels. De omzet van de AH-supermarkten steeg in 2005 met ruim 5 procent.

Supermarktconcern Schuitema, bekend van C1000 en voor ruim 70 procent eigendom van Ahold, volgt maandag met een grootschalige prijsverlaging. 'We laten ons de kaas niet van het brood eten', aldus een woordvoerder van Schuitema. Hoeveel producten in prijs worden verlaagd, wordt pas maandag bekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in