Albert Heijn verlaagt opnieuw prijzen
Albert Heijn verlaagt komende week de prijzen van 1.000 artikelen in zijn supermarkten. Het gaat om met name lang houdbare producten van A-merken.
De prijsverlaging is de tiende sinds het bedrijf in oktober 2003 de prijzenslag inzette, aldus de Ahold-dochter vrijdag.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaRuim 7.500 producten in de Albert Heijn-schappen zijn sindsdien goedkoper geworden. Albert Heijn is volgens onderzoeksbureau GfK de grote winnaar van de prijzenslag.
In vergelijking met 2003 kwamen er vorig jaar 300.000 meer huishoudens naar de AH-winkels. De omzet van de AH-supermarkten steeg in 2005 met ruim 5 procent.
Supermarktconcern Schuitema, bekend van C1000 en voor ruim 70 procent eigendom van Ahold, volgt maandag met een grootschalige prijsverlaging. 'We laten ons de kaas niet van het brood eten', aldus een woordvoerder van Schuitema. Hoeveel producten in prijs worden verlaagd, wordt pas maandag bekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid