Overslaan en naar de inhoud gaan

Zo laat de Deutsche Bahn zien dat verre vliegreizen helemaal niet nodig zijn

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media, door The Best Social Media.
Header
Header

Vliegen heeft op dit moment niet het beste imago. De Duitse spoorwegmaatschappij begonnen een Instagram-campagne die daar slim op inspeelt. Ze plaatsen steeds een foto van een verre bestemming en de andere afbeelding is een foto uit Duitsland – die je per trein relatief goedkoop kan bereiken. Slim en een sterk staaltje social media.

related partner content for mobile comes here

 

Waarom zou je nog naar Arizona vliegen?

Het verschil is haast niet te zien.

Soms lijkt het wel gephotoshopt.

Wie verder swipet ziet nog meer ongelofelijke vergelijkingen.

Alle wegen leiden naar…München?

Dit is voor ons ongeveer even ver, maar we begrijpen je punt.

Copy Cats.

Voor wie na de Brexit toch van een grote stad wil genieten.

Links is Duitsland, rechts Italië.

We kunnen dus wel stellen dat Deutsche Bahn zichzelf en Duitsland behoorlijk op de kaart heeft gezet.

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Jan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

Ik ben niet gauw onder de indruk van reclame en social media en al helemaal niet van de combinatie van die twee, maar dit is inderdaad heel sterk.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in