
Lilly van Empel (1971) is aangesteld als hoofd marketing van het Van Gogh Museum. Van Empel richt zich op de marketingstrategie en op de verdere uitbouw van de merkpositionering van het museum.
Van Empel heeft als marketingprofessional zowel aan de corporate als aan de bureaukant gewerkt voor merken als BMW, Mercedes-Benz, MINI, Nike, Puma, McDonald’s en Siemens.
Vacatures
Specialist Online Marketing
FirdaAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comHuishoudapparaten
Van Empel studeerde bedrijfskunde en verhuisde in 2004 van Duitsland naar Amsterdam. In haar laatste functie was zij verantwoordelijk voor de positionering van het huishoudapparatenmerk Siemens in Nederland. Ze hield zich bezig met de transitie naar een digitale marketing-aanpak. Twee jaar geleden realiseerde Van Empel samen met het Stedelijk Museum Amsterdam de #artSmellery, een sponsor-project van Siemens waarbij zes schilderijen uit de collectie van het museum werden gekoppeld aan speciaal voor deze gelegenheid ontwikkelde geuren.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee