Overslaan en naar de inhoud gaan

Lilly van Empel (ex-Siemens) hoofd marketing Van Gogh Museum

Van Empel realiseerde in 2017 een sponsor-project van Siemens voor het Stedelijk Museum: de #artSmellery.
Lilly van Empel
Lilly van Empel
© Van Gogh Museum
Lilly van Empel
Lilly van Empel
© Van Gogh Museum

Lilly van Empel (1971) is aangesteld als hoofd marketing van het Van Gogh Museum. Van Empel richt zich op de marketingstrategie en op de verdere uitbouw van de merkpositionering van het museum.

related partner content for mobile comes here

Van Empel heeft als marketingprofessional zowel aan de corporate als aan de bureaukant gewerkt voor merken als BMW, Mercedes-Benz, MINI, Nike, Puma, McDonald’s en Siemens.

Huishoudapparaten

Van Empel studeerde bedrijfskunde en verhuisde in 2004 van Duitsland naar Amsterdam. In haar laatste functie was zij verantwoordelijk voor de positionering van het huishoudapparatenmerk Siemens in Nederland. Ze hield zich bezig met de transitie naar een digitale marketing-aanpak. Twee jaar geleden realiseerde Van Empel samen met het Stedelijk Museum Amsterdam de #artSmellery, een sponsor-project van Siemens waarbij zes schilderijen uit de collectie van het museum werden gekoppeld aan speciaal voor deze gelegenheid ontwikkelde geuren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in