Future TV Advertising Forum: ontdek de toekomst van TV advertising in de Benelux
Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Haar doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce participanten op het gebied van public affairs. In Screenforce participeren de vier TV sales houses Ster, ORN, Ad Alliance en Talpa Network.
Op maandag 16 september wordt voor het eerst in Nederland het Future TV Advertising Forum georganiseerd. Nieuwe denkwijzen, processen en technologieën worden gepresenteerd die duidelijk maken in welke richting TV advertising zich ontwikkelt. Het programma is ambitieus opgezet met toonaangevende sprekers uit binnen- en buitenland. Future TV Advertising Forum Amsterdam is het nieuwste event dat wordt toegevoegd aan de reeks gelijknamige forums die al bestaan in Londen, Toronto, Sydney en Manchester.
Op de eerste editie van het Future TV Advertising Forum Amsterdam staat de vraag centraal hoe de TV-markt in de Benelux zichzelf continue transformeert om betere segmentatie en targeting mogelijk te maken. Door de planning- en campagneoptimalisatie te verbeteren worden zowel de gegevens van adverteerders als van broadcasters zo goed mogelijk benut.
Ook wordt besproken op welke wijze de TV-industrie de attributie van campagne-effecten verbetert. We weten al dat TV merken kan bouwen, maar er wordt tegenwoordig ook rekening gehouden met de waarde van TV als activeringsmedium. Er wordt gekeken hoe de Benelux markten een ecosysteem voor addressable TV-reclame kunnen creëren op de schaalgrootte die marketeers nodig hebben voor een data-gedreven toekomst.
Sprekers
Nationale en internationale sprekers - afkomstig van bureaus, broadcasters en adverteerders - bespreken actuele en relevante kwesties in diverse vakgebieden. Laat je inspireren door onder meer:
Peter Quaghebeur CEO SBS Belgium
Anna Maria Vujinovic Director Digital and Business development, Tech and Data RTL
Susan van Geenen Vice President Commerce, FOX Networks Group Benelux
Guy Bisson Co-Founder & Research Director Ampere Analysis
Neil Taylor Lead Data Strategist for Commercial Innovations Channel 4 Television
Rik Hendriks Senior Innovation Manager Advertising, KPN
Harry Dekker Media Director Unilever
Remon Buter Head of Investment and Trading, GroupM
Aanmelden
Kijk voor meer informatie en om je aan te melden op: https://www.futuretvads.com/amsterdam/
Screenforce is de Nederlandse TV-marketingorganisatie. Haar doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over TV en andere premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de Screenforce participanten op het gebied van public affairs. In Screenforce participeren de vier TV sales houses Ster, ORN, Ad Alliance en Talpa Network.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidBegin eens met wat minder reclame op tv, schrap reclames van het type 'dit programma wordt mede verpest door ...', en zend minder vaak tegelijkertijd reclames uit op verschillende zenders, zodat je bij het wegzappen van reclame minder kans loopt alsnog in reclamespotjes te belanden. Daarnaast zou een reclame-filter voor tv, zoals AdBlock dat is voor internet, een welkome ontwikkeling zijn. Dit alles is in essentie waar de tv-kijker behoefte aan heeft. Ik vrees echter dat de bubble-mensen op dit Forum het daar niet over gaan hebben.