Overslaan en naar de inhoud gaan

Agathe Wiedemair gaat van Amsterdam Worldwide naar Virtue

De van origine Oostenrijkse heeft voor zowel werk, plezier als studie de hele wereld over gereisd.
Agathe Wiedemair
Agathe Wiedemair

Agathe Wiedemair gaat aan de slag als head of account services bij Virtue (het creatieve bureau van Vice). Zij wordt verantwoordelijk voor de account - en projectmanagerteams en overziet relaties met klanten als BUD, Foot Locker, Nationale-Nederlanden, Albert Heijn, Accell Group en Unilever. Wiedemair komt in het managementteam en rapporteert aan Perre van den Brink, managing director Western-Europe.

related partner content for mobile comes here

Wiedemair heeft meer dan tien jaar werkervaring in de creatieve industrie. In haar vorige rol als client services director bij Amsterdam Worldwide was ze verantwoordelijk voor merken als Mitsubishi Motors, Pernod Ricard, Intel en Warsteiner. Ook is de van origine Oostenrijkse reislustig; ze heeft voor zowel werk, plezier als studie de hele wereld over gereisd.

Voordat ik voor Virtue koos heb ik een paar maanden de tijd genomen om na te denken over mijn vervolgstap', zegt Wiedemar over haar overstap. 'Ik wil binnen de creatieve industrie blijven, maar was op zoek naar een plek met een sterke interne cultuur en het vermogen om merken op een vernieuwende en relevante manier te transformeren die past bij de hedendaagse cultuur. Virtue voldoet hier absoluut aan.'

Perre van den Brink, Managing Director Virtue Western-Europe: Virtue is enorm aan het groeien. Daarom is het essentieel voor ons om toptalent toe te voegen aan het team. Ik ben superblij dat Agathe voor ons kiest en kijk ernaar uit om Virtue samen met haar verder uit te bouwen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in