Overslaan en naar de inhoud gaan

Trix van der Vleuten (KFC): 'Creativiteit maakt het verschil'

CMO Trix van der Vleuten geeft inkijkje in pitchproces, de nieuwe (creatieve) koers van KFC en haar kijk op gezondheidstrends.
KFC op het Marconiplein in Rotterdam
KFC op het Marconiplein in Rotterdam
KFC op het Marconiplein in Rotterdam
KFC op het Marconiplein in Rotterdam

KFC Noord-Europa – waartoe Nederland behoort – maakte eerder deze week bekend dat Cloudfactory uit Amsterdam zijn nieuwe lead agency wordt. Trix van der Vleuten, die in mei aangesteld werd als CMO van KFC Northern Europe, over de afgelopen periode: ‘Ik heb voor KFC gekozen vanwege de grote vrijheid om het merk lokaal en regionaal vorm te mogen geven en de uitgesproken groeiplannen van het bedrijf. Daarnaast wilde ik wat anders na voor meerdere FMCG-merken gewerkt te hebben, waren mijn ouders franchisenemers (bij Intertoys, dus ik begrijp die dynamiek) en gaat het bij food om een extra zintuig. Dat wilde ik graag een keer meemaken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in