Trix van der Vleuten (KFC): 'Creativiteit maakt het verschil'
CMO Trix van der Vleuten geeft inkijkje in pitchproces, de nieuwe (creatieve) koers van KFC en haar kijk op gezondheidstrends.
KFC Noord-Europa – waartoe Nederland behoort – maakte eerder deze week bekend dat Cloudfactory uit Amsterdam zijn nieuwe lead agency wordt. Trix van der Vleuten, die in mei aangesteld werd als CMO van KFC Northern Europe, over de afgelopen periode: ‘Ik heb voor KFC gekozen vanwege de grote vrijheid om het merk lokaal en regionaal vorm te mogen geven en de uitgesproken groeiplannen van het bedrijf. Daarnaast wilde ik wat anders na voor meerdere FMCG-merken gewerkt te hebben, waren mijn ouders franchisenemers (bij Intertoys, dus ik begrijp die dynamiek) en gaat het bij food om een extra zintuig. Dat wilde ik graag een keer meemaken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid