Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Rabobank campagne brengt MKB-ondernemers met groei-ambities bijeen

Rabobank wil MKB’-ers helpen om te groeien. De eerste campagne is gericht op het uitwisselen van kennis.
Miniatuurvoorbeeld
MKB'-ers ter lering en vermaak over de vloer bij een paar collega's
© Rabobank
Miniatuurvoorbeeld
MKB'-ers ter lering en vermaak over de vloer bij een paar collega's
© Rabobank

Volgens de vele cijfers die Rabobank deelt op haar nieuwe campagnewebsite voor MKB-bedrijven, wordt het geheel aan groei door slechts vijftien procent van de bedrijven gerealiseerd. Dat betekent dat de rest als onbenut potentieel kansen laat liggen. En daar wil de bank iets aan doen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in