Overslaan en naar de inhoud gaan

KitKat goes Lord of the Rings (of Lord of the Rings goes Kitkat)

Een heus LotR-landschap van (smeltende) chocolade, moet de nieuwe serie The Lord of the Rings: The Rings of Power promoten.
Onherbergzame chocolade
Onherbergzame chocolade
Onherbergzame chocolade
Onherbergzame chocolade

Kitkat en Tolkien, misschien niet de meest voor de hand liggende combinatie, maar chocoladegigant Nestlé en mediagigant Amazon Prime zijn desalniettemin een samenwerking aangegaan die beide concerns moet opleveren: groot x groot = enorm.

related partner content for mobile comes here

Het doel van de samenwerking is om de nieuwe Amazon original serie The Lord of the Rings: The Rings of Power te promoten. In een wereldwijde campagne worden kijkers meegenomen op ‘een epic break’. Of: waar de rotsachtige berglandschap van Lord of the Rings en (smeltende) Kitkat-chocolade elkaar ontmoeten. Dat ziet er zo uit:

KitKat® & The Lord of the Rings: The Rings of Power

De gezamenlijke campagne, die digitaal en out of home wordt uitgerold, kondigt de première van de serie op 2 september aan. (Start: 19 augustus.) Vanaf 2 september worden de karakters uit de serie (Galadriel, Arondir, Nori Brandyfoot en Prince Durin IV), ook op de winkelvloer ingezet om een prijsactie aan te jagen: ‘bij aankoop van twee Kitkat-producten kans maken op Amazon-prijzen'. Voor de promotie is deze actiewebsite in het leven geroepen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in