KitKat goes Lord of the Rings (of Lord of the Rings goes Kitkat)
Kitkat en Tolkien, misschien niet de meest voor de hand liggende combinatie, maar chocoladegigant Nestlé en mediagigant Amazon Prime zijn desalniettemin een samenwerking aangegaan die beide concerns moet opleveren: groot x groot = enorm.
Het doel van de samenwerking is om de nieuwe Amazon original serie The Lord of the Rings: The Rings of Power te promoten. In een wereldwijde campagne worden kijkers meegenomen op ‘een epic break’. Of: waar de rotsachtige berglandschap van Lord of the Rings en (smeltende) Kitkat-chocolade elkaar ontmoeten. Dat ziet er zo uit:
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente Altena
De gezamenlijke campagne, die digitaal en out of home wordt uitgerold, kondigt de première van de serie op 2 september aan. (Start: 19 augustus.) Vanaf 2 september worden de karakters uit de serie (Galadriel, Arondir, Nori Brandyfoot en Prince Durin IV), ook op de winkelvloer ingezet om een prijsactie aan te jagen: ‘bij aankoop van twee Kitkat-producten kans maken op Amazon-prijzen'. Voor de promotie is deze actiewebsite in het leven geroepen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid