Overslaan en naar de inhoud gaan

Robin Kroes volgt Marcel de Groot bij VodafoneZiggo op als directeur consumenten

Ook Fleur van Beem krijgt een nieuwe rol en wordt verantwoordelijk voor strategie, insights en digitale transformatie.
Robin Kroes Fleur van Beem
Robin Kroes Fleur van Beem

Robin Kroes volgt Marcel de Groot op als executive director Consumentenmarkt bij VodafoneZiggo. Kroes is sinds 2017 directielid van het telecombedrijf en was hiervoor mede-verantwoordelijk voor de integratie van Vodafone en Ziggo. Ook had hij strategie en insights onder zijn hoede. Deze onderdelen worden nu geintegreerd met digitale transformatie. Fleur van Beem krijgt hierdoor een nieuwe functie binnen de directie en wordt executive director strategy, insights & digital transformation.  

related partner content for mobile comes here

De Groot vertrekt naar Duitsland om daar binnen het telecombedrijf directielid consumentenmarkt te worden. 

Data en digitalisering samen

 

Kroes zegt over zijn nieuwe rol: 'Na de succesvolle integratie van Vodafone en Ziggo wil ik de volgende uitdaging aangaan met het bedrijf. De telecomindustrie is zeer dynamisch. Met ons uitgebreide entertainmentaanbod en uitstekende netwerken hebben we een sterke positie. Ik kijk er naar uit om daar ook vanuit een commerciële rol met het team aan verder te bouwen.'

Fleur van Beem: 'Door ons besluit om data- en digitaliseringteams samen te brengen ben ik ervan overtuigd dat we de komende jaren de benodigde stappen kunnen maken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in