Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze ludieke campagne probeert een koffie-afspraak met Elon Musk te regelen

Autoladerfabrikant Easee nodigt Musk uit voor een koffie om te praten over het versnellen van de energietransitie.
Easee Musk City
Een still uit de campagnevideo
© Afbeelding: aangeleverd
Easee Musk City
Een still uit de campagnevideo
© Afbeelding: aangeleverd

Easee, een merk dat opladers maakt voor elektrische auto's, probeert een koffie-afspraak te regelen met Elon Musk, eigenaar van (onder andere) Tesla. Musk spreekt op 29 augustus op een energieconferentie in Noorwegen, het thuisland van Easee. De drie ondernemers willen graag eens met Musk in gesprek over het (versnellen van) de groene energietransitie. 

related partner content for mobile comes here

Ludieke video en website

Om de aandacht van de drukbezette en rijkste persoon ter wereld te trekken, heeft Easee een ludieke campagne laten ontwikkelen. In een campagnevideo van twee minuten is het Noorse dorp Jørpeland (zevenduizend inwoners) omgetoverd tot 'Musk City', vol elementen die doen denken aan Musk. Zijn beeltenis hangt aan de muur bij de bakker en is te zien op tattoos en koffiemokken, bijvoorbeeld. Dorpsbewoners rijden er rond in Tesla's, betalen met DogeCoin (een cryptomunt waar Musk fan van is) en schieten raketten de lucht in - Musk is eigenaar van raketbedrijf SpaceX.

De campagnevideo is hieronder te bekijken. Bij de campagne hoort ook een speciale website.  

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Easee in Nederland

Easee, dat slimme (thuis)laders verkoopt aan bezitters van elektrische auto's, is sinds mei actief in Nederland. Het bedrijf werkt samen met Born05, Glasnost en IM Lounge (allen onderdeel van Ace) en startte in juni zijn eerste campagne in Nederland

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in