Dutch Search Awards 2022 introduceert nieuwe categorieën en jury
De Dutch Search Awards vinden dit jaar plaats op 2 december. Het prijzenfestival voor de zoek-industrie voegt acht nieuwe campagnes toe als aanvulling op de bestaande prijzen. Zo is er nu een bonuscategorie met één prijs, die voor beste Black Friday-campagne. Bedrijven kunnen ook meedingen om de Beste affiliate campagne, beste internationale campagne, beste e-mailmarketing campagne en meer prijzen. Cases inzenden kan vanaf 1 juli. De deadline is op moment van schrijven nog niet bekend. Ook moet de organisatie nog aangeven hoe duur tickets worden.
Nieuwe jury
De jury van de Dutch Search Awards verandert ook. Leonie Botman (director digital marketing bij Bynder) is de nieuwe juryvoorzitter. Peter Maas stopt namelijk. Botman was vorige keer al vice-juryvoorzitter, een stokje dat zij overdraagt aan Muhammed Kocak (head of online marketeting bij Corendon). ZIj begeleiden de juryleden bij het stemmen. Wie jurylid wil worden, kan zich tot 6 augustus aanmelden bij de organisatie.
Reacties:
Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.
Ja, ik wil lid wordenLog InOm een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid