Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne 'Wat als het lukt' moet verandering in denken en doen aanjagen

PreZero streeft naar een samenleving zonder afval. Wat als dat lukt...
Wereld zonder afval
Wereld zonder afval
© Wereld zonder afval
Wereld zonder afval
Wereld zonder afval
© Wereld zonder afval

PreZero is een internationaal bedrijf in afval- en recyclingmanagement dat tot de overname door foodretailer Schwarz Group een jaar geleden, bij veel mensen bekend stond als SUEZ. 'In de afgelopen periode hebben we ons gericht op onze rebranding. Nu is het tijd om ons nieuwe geluid te laten horen en dat doen we met deze campagne”, zegt Anthonita van Egmond, manager communicatie van PreZero. 'We halen afval op en maken er nieuwe grondstoffen van. Zo maken we de weg vrij voor een samenleving die minder grondstoffen nodig heeft en meer circulair wordt. Om dat waar te maken, heb je mensen nodig die verder denken, mensen die het doen. PreZero wil deze verandering in denken en doen aanjagen. Want stel je voor: wat als het lukt.' 

related partner content for mobile comes here

Deze boodschap staat centraal in een radiocommercial en een video-animatie die online en op social media (LinkedIn, Instagram en Facebook) wordt gedeeld. Om de boodschap kracht bij te zetten, is de animatie in collegestijl gemaakt en opgebouwd uit hergebruikte beelden. Ook in het straatbeeld - onder meer op reclamemasten langs snelwegen - is de campagneslogan zichtbaar. Daarnaast verschijnen er zowel online als in print advertenties. De campagne, die vandaag live gaat, is ontwikkeld door communicatiebureau DEAR Amsterdam. 

Video-animatie PreZero

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in