Overslaan en naar de inhoud gaan

Deze 10 bureaus gaan door bij de aanbesteding campagnes Rijk

Uit het tiental worden vijf bureaus gekozen voor de raamovereenkomst campagnes.
campagnes rijk
campagnes rijk

De Dienst Publiek en Communicatie heeft tien bureaus geselecteerd die nog in de race zijn voor de aanbesteding campagnes van de rijksoverheid. Hieruit worden de vijf bureaus gekozen waarmee de zogeheten raamovereenkomst wordt afgesloten voor de komende vier jaar.

related partner content for mobile comes here

Deze bureaus kunnen via minicompetities meedingen naar de campagnes van de ministeries met mediabudget van 150.000 euro of meer en de campagnes die gebruikmaken van de zendtijd rijksoverheid. Campagnes met een lager mediabudget kunnen op vrijwillige basis meedoen. 

De tien partijen met de hoogste score zijn nu uitgenodigd mee te doen aan de gunningsfase. Met de vijf partijen die daarin het beste scoren wordt vervolgens een raamovereenkomst afgesloten. De nieuwe overeenkomst moet 1 januari 2023 ingaan.

Er zijn enkele op het eerste oog opvallende namen, de digitale bureaus MediaMonks en Dept.

Het bureau Cheil, dat deel uitmaakte van van de vijf bureaus die afgelopen jaar onder de raamovereenkomst vielen, komen we niet tegen bij de laatste tien.
 

De bureaus op alfabetische volgorde:


1. DDB Unlimited met Eigen Fabricaat, samen de DDB Groep

2. Dept samen met Wefilm

3. Havas Lemz

4. KesselsKramer

5. MediaMonks

6. Publicis (MMS Communications NL)

7. Noise

8. Open Now met TBWA\Neboko en D&B. Zij werken samen als DOT

9. Roorda Reclamebureau

10. Selmore met DotControl Webbased Solutions.

 

De definitieve selectie van de 5 bureaus wordt naar verwachting begin augustus bekend gemaakt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in