Overslaan en naar de inhoud gaan

Manpower Group kiest Abovo Maxlead, eerste campagne gestart

Binnenkort gaan IT-resourcers iSense en Peak-IT verder als Experis Nederland en de campagne moet dit wereldkundig maken.
'Experis, be part of IT'-campagne
'Experis, be part of IT'-campagne
'Experis, be part of IT'-campagne
'Experis, be part of IT'-campagne

Manpower Group heeft na een pitch gekozen voor Abovo Maxlead als mediabureau voor onder meer de merken Manpower en Experis. Tevens haakt het uitzendbedrijf aan op het internationale netwerk Local Planet (partner van Abovo Maxlead), voor onder meer de Duitse markt.

related partner content for mobile comes here

Binnenkort gaan IT-resourcers iSense en Peak-IT verder als Experis Nederland en om dit wereldkundig te maken, start vandaag de campagne 'Experis, be part of IT'. De campagne, die is ontwikkeld door Fitzroy, wordt uitgerold op onder meer radio en specifieke IT-platformen zoals Tweakers en Reddit, om potentiële kandidaten te bereiken.

Willem-Albert Bol, ceo van Abovo Maxlead, zegt dat er 'drie aspecten' relevant zijn om voor ManpowerGroup aan de slag te gaan: de sterke internationale dynamiek van de mediaopdracht, de ambitie van de uitdager en het belang van de digitale performance activiteiten. 'Juist de combinatie van die factoren maakt het zo'n interessante opdrachtgever.'

Volgens Miriam van der Heijden, vice president marketing Manpower Group, zijn Manpower en Experis 'echte challenger merken. 'Dat sluit goed aan op het dna van Abovo Maxlead.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in