Overslaan en naar de inhoud gaan

BCC kiest voor Creature Amsterdam

De eerste 'likeable' campagne van de hand van Creature, voorheen XXS, moet dit najaar het daglicht zien.
BCC kiest voor Creature Amsterdam
Het team van Creature en BCC
BCC kiest voor Creature Amsterdam
Het team van Creature en BCC

Creature Amsterdam, voorheen XXS, is het nieuwe vaste reclamebureau van BCC. Het bureau wordt verantwoordelijk voor de nieuwe merkstrategie en campagneontwikkeling van de elektronica-retailer. Een pitch ging aan deze keuze vooraf.

related partner content for mobile comes here

Creature heeft met 'ongelooflijk veel plezier' aan de pitch gewerkt, zegt managing director Sanne Tolsma. 'We hebben hiermee een basis gelegd voor een likeable campagne die veel voor het merk en de business van BCC gaat doen.' De bewuste campagne moet komend najaar het levenslicht zien.

Het betreft de laatste pitch onder de vlag van XXS Amsterdam, voegt oprichter Piet Hein Smit toe. 'En de eerste nieuwe klant van Creature Amsterdam. Spannende competitie, goeie start, mooi team en ambitieuze plannen.'

BCC heeft 61 fysieke winkels in Nederland. Eerder deze maand werd bekend dat XXS verdergaat als Creature Amsterdam en onderdeel is geworden van Candid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in