Overslaan en naar de inhoud gaan

Eerste campagne Lemon Scented Tea voor Cortina na pitch-winst

Betrouwbare e-bikes van Cortina worden in beeld gebracht in filmische campagne van Lemon Scented Tea 'Hoe je dag ook wordt'
Cortina campagne
Cortina campagne
© Cortina
Cortina campagne
Cortina campagne
© Cortina

Na de recente pitch-winst is dit de eerste campagne die Lemon Scented Tea maakt voor Cortina. In de campagne zijn vijf verhaallijnen te zien. In elk van deze verhalen speelt een Cortina e-bike als ‘sidekick’ de mens uit de brand.

related partner content for mobile comes here

Populariteit e-bikes

Cortina, dat onderdeel is van Kruitbosch, stond vooral bekend om de U4-transport, een erg geliefde niet elektrische fiets. Nu speelt het merk in op de grote populariteit van e-bikes en hebben ze recent een nieuwe uitgebracht. De nieuwe E-Blau doet denken aan een VanMoof met een iets minder sexy uitstraling én een groter prijskaartje van maar liefst €2.649.

Aanstormend talent

Voor de productie van het filmpje hebben Cortina en Lemon Scented Tea gekozen voor Holy Fools, samen gaven zij de kans aan de 20-jarige Reilin Joey van Holy Fools om de film te regisseren. ‘De kennis en visie die hij op 20 jarige leeftijd al heeft is bewonderenswaardig. De samenwerking die we hadden met Lemon Scented Tea en Cortina was er één met veel vertrouwen.’

 

Credits

Verantwoordelijk bij klant: Erik Terpstra, Milou van As, Lotte Post, Sarah van Haute

Bureau: Lemon Scented Tea

Productie: Holy Fools

Regie: Reilin Joey

DOP: Roderik Patijn

Edit: Tobias Cornelissen

Sound design: Audentity

Color grading: Pixmix

Media: Brandwebbing

'Hoe je dag ook wordt'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in