Overslaan en naar de inhoud gaan

Designbureau Momkai presenteert nieuwe directie

Brenna Foster en Alex van Straaten zijn aan de slag als resp. strategy director en growth director.
Designbureau Momkai presenteert nieuwe directie
V.l.n.r.: Harald Dunnink, Brenna Foster en Alex van Straaten.
Designbureau Momkai presenteert nieuwe directie
V.l.n.r.: Harald Dunnink, Brenna Foster en Alex van Straaten.

Het Amsterdamse designbureau Momkai heeft zijn managementteam uitgebreid met twee 'internationale directeuren'. 

related partner content for mobile comes here

Brenna Foster is aangesteld als strategy director, zij werkte hiervoor als creative director bij Blue State in New York, het bureau achter onder meer de presidentscampagnes van Barack Obama. Ook werkte ze als chief communications officer bij Klima, een klimaat-start-up in Berlijn.

Alex van Straaten is benoemd tot de nieuwe growth director van Momkai, hij was hiervoor actief bij zijn eigen bureau Raak in Rotterdam.

De twee nieuwelingen moeten ondersteunen in de wens van Momkai om te voldoen aan 'de buitenlandse vraag' van opdrachtgevers. Samen met creative director Harald Dunnink en managing director Ruben Brug vormen ze het managementteam van het bureau.

Van Straaten neemt het stokje over van David van Zeggeren, die nu bij start-up Kryha als managing director aan de slag is. Foster's functie als strategy director is nieuw bij Momkai.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in