Overslaan en naar de inhoud gaan

De ME Research Group wederom opgenomen in de Top 250 Groeibedrijven

Onderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch zijn trots om voor de derde keer op rij tot de 250 snelst groeiende bedrijven te behoren.
Partner
Markteffect

Markteffect is een full-service onderzoeksbureau waar de klant wordt gezien en benaderd als een goede vriend. Voor ieder onderzoek is Markteffect dé expert die oplossingsgericht, ondernemend, innovatief en servicegericht te werk gaat. Volgens Markteffect is elk onderzoek uniek, waardoor er uitgebreid mee wordt gedacht met elk vraagstuk. In het onderzoeksproces wordt het doel van de opdrachtgever centraal gesteld. Zo helpt Markteffect snel, gericht en relevant met het zetten van de volgende stap. Markteffect, onderdeel van de ME Research Group, is in 2023 voor de tiende keer uitgeroepen tot FD Gazelle!

Top 250 Groeibedrijven
Top 250 Groeibedrijven

De ME Research Group, bestaande uit marktonderzoeksbureaus Markteffect en DirectResearch, is trots om voor de derde keer op rij tot de 250 snelst groeiende bedrijven te behoren.

De Top 250 Groeibedrijven is een overzicht van bedrijven (scale-ups) met minimaal 10 FTE en/of minstens 5 miljoen euro omzet. De bedrijven die opgenomen zijn in de Top 250 realiseerden in drie opeenvolgende jaren jaarlijks een groei van minimaal 20% in FTE en/of omzet.

Hesam Fahimi, mede-oprichter ME Research Group, is trots op zijn team die dit mede mogelijk heeft gemaakt: “We hebben een team dat samen ons DNA blijft uitstralen en ervoor zorgt dat we ondanks onze sterke groei, toch onze bedrijfscultuur blijven behouden. Ons bureau is zo goed als de som van alle collega’s. Daarom is aandacht voor elkaar en ieders individuele ontwikkeling het belangrijkste.”

CCO van de ME Research Group Boj Nefkens vult aan: “Wederom benoemd worden tot de Top 250 Groeibedrijven is een enorme eer. Het laat zien dat we kwalitatief goed werk leveren, waardoor onze opdrachtgevers vertrouwen in ons uitspreken en langdurige samenwerkingen aan durven te gaan. Groei is voor ons geen doel op zich, maar een gevolg van de toegevoegde waarde die wij leveren voor onze opdrachtgevers.”

De organisatie: “Uit de Top 250 Groeibedrijven van 2022 blijkt dat de Nederlandse groeibedrijven in 2021 flink gas hebben gegeven na twee moeilijke jaren. De maatregelen rondom COVID-19 versterkten de al eerder ingezette vertraging van de groei, maar 2021 zorgde voor een grote ommekeer. Groeibedrijven hebben zowel in banen (FTE) als in omzet hun groeicijfers meer dan verdubbeld. Nederlandse groeibedrijven creëerden namelijk 35.000 nieuwe banen over de afgelopen drie jaar, waarvan 60% in 2021.”

Benieuwd naar de volledige lijst of meer info? Klik dan hier.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Markteffect

Markteffect is een full-service onderzoeksbureau waar de klant wordt gezien en benaderd als een goede vriend. Voor ieder onderzoek is Markteffect dé expert die oplossingsgericht, ondernemend, innovatief en servicegericht te werk gaat. Volgens Markteffect is elk onderzoek uniek, waardoor er uitgebreid mee wordt gedacht met elk vraagstuk. In het onderzoeksproces wordt het doel van de opdrachtgever centraal gesteld. Zo helpt Markteffect snel, gericht en relevant met het zetten van de volgende stap. Markteffect, onderdeel van de ME Research Group, is in 2023 voor de tiende keer uitgeroepen tot FD Gazelle!

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in