Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw podcastplatform Listn start introductiecampagne

Listn is een initiatief van FD Mediagroep en richt zich op de zakelijke doelgroep. De nieuwe campagne moet die doelgroep enthousiasmeren.
Ster weigert radiocommercial van podcastplatform Listn
Het podcastplatform van BNR en FD is niet welkom bij de Ster
Ster weigert radiocommercial van podcastplatform Listn
Het podcastplatform van BNR en FD is niet welkom bij de Ster

Het nieuwe podcastplatform Listn is een campagne gestart om zakelijke professionals te inspireren met zijn podcastselectie. De campagne draagt de naam 'Luister selectief' en voert tot 9 juli op audio, social, print en outdoor. Listn is een initiatief van FD Mediagroep, waar onder meer BNR Nieuwsradio en FD onder vallen. Podcasts van beide titels worden aangeraden in Listn, net als (inter)nationale podcasts van andere media. 

related partner content for mobile comes here

Een team van Listn werkt samen met de redacties van FD en BNR om podcasts te beluisteren, filteren en selecteren. Die volledig met de hand samengestelde podcastgids is te vinden op de website van Listn en wordt verstuurd via een wekelijkse nieuwsbrief. Listn-luisteraars kunnen op de website filteren op de taal van de podcast, de lengte en het onderwerp. Het platform richt zich op de zakelijke doelgroep en raadt onder meer podcasts over financiën, technologie, politiek en ondernemen aan. 

Ster weigerde om commercial uit te zenden

De introductiecampagne kwam vorige maand al zélf in het nieuws omdat de Ster weigerde de radiocommercial van Listn uit te zenden. Volgens de Ster schendt de commercial de richtlijnen omdat de namen FD en BNR genoemd worden. Wisecrackers, het mediabureau van Listn, vond dat 'ronduit kinderachtig'. De commercial is wel te horen op radiozenders van onder meer Talpa Network.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in