Overslaan en naar de inhoud gaan

Jonna van Kampen is de nieuwe commercial director voor Accenture Song

'De propositie van Accenture Song "growth through relevance at the speed of life" past bij mij.'
Jonna van Kampen
Jonna van Kampen
Jonna van Kampen
Jonna van Kampen

Vanaf 1 mei is Van Kampen begonnen en rapporteert in haar nieuwe functie aan Sohel Aziz, managing director Frankrijk, Nederland & België. ‘Gaandeweg zien we dat steeds meer toptalent voor Accenture Song kiest. Van Kampen is daar een mooi voorbeeld van’ aldus Aziz.

related partner content for mobile comes here

Van Kampen klinkt enthousiast: ‘Klanten willen in toenemende maten een geïntrigeerde aanpak waarin technologie, merk en intelligentie centraal staan. Ik geloof in het verbinden van elkaar specialisme en kijk er enorm naar uit om al het mooie werk dat al wordt gemaakt nog breder te trekken.’

Van Kampen zal veel internationale ervaring meenemen naar Accenture Song, na een aantal jaren in Londen bij We Are Social, Lean Mean Fighting Machine en bij Nomads in Singapore. Bij Nomads in Amsterdam was zij als managing director verantwoordelijk voor de creatieve consultancy van het bureau voor onder andere Air France KLM en Airbnb.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in