Overslaan en naar de inhoud gaan

ARA Creative neemt Bovil Eindhoven over om als one stop shop te werken

De twee TBWA-bureaus werken al langer 'naadloos' samen en gaan nu gezamenlijk door onder de ARA Creative agency-naam.
ARA Creative agency
ARA Creative agency
© Beeld: ARA
ARA Creative agency
ARA Creative agency
© Beeld: ARA

ARA Creative Agency neemt Bovil Eindhoven over om meer internationale klanten te bedienen en te werken als een one stop shop. De twee bureaus gaan verder onder de naam ARA Creative Agency en blijven opereren vanuit Rotterdam (ARA) en Eindhoven (Bovil, dat nu ook ARA heet). De overname komt niet uit de lucht vallen. De bureaus horen allebei bij TBWA en werken 'al een tijd naadloos samen'. Door samen verder te gaan, wil ARA Creative Agency zijn klanten een 'breder palet aan diensten' bieden. 

related partner content for mobile comes here

Paul Kroef, managing director van ARA: ‘De combinatie is heel logisch. Vanuit de TBWA familie-band kennen we elkaar natuurlijk al erg lang. Bovil is vooral sterk in B2B en heeft een aantal mooie internationale merken. ARA Rotterdam richt zich, strategisch en creatief, op zowel BtC, BtB als B2E-merken.’

Meer techmerken erbij

ARA Creative Agency richt zich vanuit Rotterdam met name op zakelijke dienstverleners, financials, retailers en andere people powered brands. Bovil heeft met name techmerken in de portefeuille. Enkele klanten zijn Bosch, Philips, VDL en Signify. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in