Overslaan en naar de inhoud gaan

8 van de 24 Heineken-flesjes in het krat zijn oranje tijdens het EK Voetbal

Gewoon een oranje etiket met ‘Biertje?’ erop. Volgens CMO Els Dijkhuizen moet je het niet ingewikkelder maken dan nodig.
EK-bier
EK-bier
© Heineken
EK-bier
EK-bier
© Heineken

Tateretááá! Het EK Voetbal komt eraan en de kanonnen worden in stelling gebracht door de grote retailmerken en FMCG’ers. Heineken presenteert zijn plannen vandaag en die behelzen geen grote vernieuwingen. En dat is volgens Els Dijkhuizen, die eindverantwoordelijk is voor de marketing van Heineken Nederland (Heineken, Amstel, Birra Moretti etc.), ook helemaal niet nodig. ‘Zelfs intern onderschatten we de salience (de mate waarin een merk of product opvalt en wordt herinnerd door consumenten tijdens hun aankoopbeslissingen, red.) van het merk wel eens. Het hoeft allemaal geen rocket science te zijn. Het ligt voor je voeten.'

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in