Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken meest genoemd door Nederlands publiek als hét EK Voetbal-merk

Ook Albert Heijn, Jumbo, Nike, Lay’s en ING worden vaak geassocieerd met Euro 2024.
EK Voetbal-merk
EK Voetbal-merk
EK Voetbal-merk
EK Voetbal-merk

Er komt een gigant van een sportzomer aan en Nederlanders kijken (niet verrassend) het meest uit naar het EK Voetbal (42 pct) en de Olympische Spelen (22 pct). Als het gaat om het EK Voetbal, zegt een derde (vrijwel) alles te kijken en een derde vooral de wedstrijden waarin Nederland speelt. (De rest is minder fanatiek. 13 procent kijkt zelfs helemaal geen voetbal.) Dat blijkt uit consumentenonderzoek (N=1004) dat in samenwerking met Adformatie werd uitgevoerd door MSI-ACI. Maar welke media zijn favoriet om het EK te volgen, wat staat er op tafel tijdens de wedstrijden en vooral welke merken zijn dé EK-merken van Nederland?

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in